Natten mellem den 3. og 4. august (kl. 00.15) ringede bedstemors telefon, og min far sagde at hun gerne måtte komme for at passe min storebror Albert, for nu mente min mor at jeg var på vej. Da bedstemor var i Ebeltoft, og da min far var rigtig god til at guide hende gennem Århus, ja så var de klar til at køre på sygehuset kl01.00, det var faktisk også på tide for jeg blev født kl. 03.00.
Jeg vejede 4100 gram og målte 55 cm. Da min mor havde det godt og jeg jo var en pragt eksemplar, ja så ville de gerne hjem, så kl. 08.00 var vi hjemme, og jeg nåede lige at sige hej til min bedstemor (som selvfølgelig var hel vild med mig) inden hun igen kørte til Ebeltoft, hun tog Albert med så jeg kunne få mine forældres fulde opmærksomhed.
Torsdag kom bedstemor og oldefar på besøg og Albert var med, og nu skulle jeg præsenteres for ham, det gik rigtig fint han var meget stolt og glad, og han aede mig på kinden, jeg tror nok vi skal blive gode venner.
Nyeste kommentarer