😎Den 8 oktober kl. 10.15 blev vi hentet, Ved Tansas et supermarked tæt ved vores lejlighed i Tosmur, vi skulle på Jeep Safari. Vi var ca 25 personer der blev fordelt i 3 jeeps og så gik det ellers over stok og sten. Vi havde en rigtig god chaffør så vi fik en dejlig dag.
Vi kørte på "off road", vi kørte over floder (og ja vi blev våde) vi besøgte en tyrkisk familie, der selv havde bygget deres hus, vi besøgte et stor flot moske, og vi spiste frokost ved Dim Cay floden.
Vi var 8 personer + chaffør, fotograf og en ung medhjælper i vores jeep, og vi havde det rigtig sjovt, men men........ jeg tror billeder taler for sig selv, kig med hvis du har lyst.
Nyeste kommentarer