Kl. 00.30 den 18. april ringede bedstemors mobil telefon, det var min far der ringede for at fortælle, at jeg var kommet til verden.
Jeg blev født den 17. april kl. 22.30, og jeg vejede 3900 g. og var 55 cm.
Fødslen gik fint, min mor blev vist godt nok lidt medtaget forneden, men det mærkede jeg jo ikke noget til.
Da der var strejke indenfor sygehusvæsenet, blev vi sendt hjem allerede
kl. 02.30 og så måtte min mor og far selv finde ud af det, men det gik fint, jeg syntes de var ret gode til at passe mig.
Nyeste kommentarer