Fotoalbum
🙂 April 2006. Efter utallige "læs" både til revas og kirkens korshær, så er vi endelig påbegyndt istandsættelsen af vort hus på Holbergsgade.
Vi er startet i kælderen og baggangen.
Der er blevet sat 5 nye vinduer i "havesiden" 4 stk i kælderen og 1 i kontoret ovenpå.
Sidst i april gik vi i gang med baggangen, og måtte konstatere flere utætte rør, efter besøg af taksator fra vores forsikringsselskab kunne vi fortsætte med udgravning både ude og inde, og endelig er der instaleret ny vand, kloak, og fjernvarme. den 3. maj blev der lagt beton.
Værelset i kælderen mangler bare rengøring og gulvtæppe.
Den 5. maj, så er gæsteværelset klar (gardiner kommer senere)
Den 19. maj fik vi lagt fliser i baggang, og den 21 blev de fuget, det blev rigtig flot
Onsdag den 24. maj gik vi igang med at brække ned i badeværelset, at fjerne væggene mellem gang og stue, at grave gulve op i forgang og badeværelset, at brække lofter ned, at fjerne tapet, heldigvis havde vi mange hjælpere. den 30. maj går mureren igang med at mure den gamle dørhul til ind til badeværelset, og lave nye vindueshuller. der skal også laves et par nye vægge ind til stuen.
Den 8. juni: så er halvmuren + det lille stykke mur i stuen blevet lavet, og væggene ind til gæstetoilettet er muret op. Der er lagt beton/slidlag både i badeværelserne og forgangen, og elektrikeren har rillet rør ind til lamper m.m..
Smeden og kloakmanden har også været på "spil"
Den 15 juli, så er der sat nye døre i hele huset, og der er lagt gulve i stueen, kælderen og kontoret ovenpå. 21. juli så kan vi igen benytte badeværelset inde i huset, vi er ved at være helt færdige. 28 august blev der lagt gulv på i køkken og vores nye spisemøbler er leveret.
Nyeste kommentarer