Hej alle sammen
Her er lidt feriestemning fra vores vinterferie, som gik til Avoriaz i Frankrig.
Vi, er Heidi, Brian, mor og far, vi kørte selv derned, lige knap 1500 km. og boede i en hyggelig lejlighed med udsigt til løjpen.
Vejret i ugen var lidt svingende fra tø til frost, overskyet og solskin, snevejr og tøsne, jo vi prøvede det hele, men uanset vejret så var der utrolig smukt, og vi havde en skøn uge, og heldigvis uden uheld.
Nyeste kommentarer