Så er der pakket
Så er der pakket
Næsten fremme, og ingen sne
Næsten fremme, og ingen sne
Ankommet til lejligheden, hvor vi indtager vores aftensmad.
Ankommet til lejligheden, hvor vi indtager vores aftensmad.
Her er vores udsigt fra lejligheden
Her er vores udsigt fra lejligheden
Mere udsigt
Mere udsigt
Så er vi ude på pisterne, og Brian undersøger på kortet, hvor vi skal hen ad.
Så er vi ude på pisterne, og Brian undersøger på kortet, hvor vi skal hen ad.
Det er bare så flot....
Det er bare så flot....
Satelitbyen ligger i 1800 m. højde
Satelitbyen ligger i 1800 m. højde
Her kan man rigtig se hvor meget sne der er.
Her kan man rigtig se hvor meget sne der er.
Så er vi klar til en dag på ski.
Så er vi klar til en dag på ski.
det er istapper der vil noget....
det er istapper der vil noget....
Franske specialiteter afprøves på en hyggelig restaurant.
Franske specialiteter afprøves på en hyggelig restaurant.
vi nyder udsigten inden vi sætter skispidserne nedad.
vi nyder udsigten inden vi sætter skispidserne nedad.
Her er vi nået til et udsigtspunkt, med udsigt over Geneve søen, desværre lidt diset.
Her er vi nået til et udsigtspunkt, med udsigt over Geneve søen, desværre lidt diset.
Lige en lille "drikkepause" inden turen går videre.
Lige en lille "drikkepause" inden turen går videre.
Afsted det går igen, vi vender næsen hjemad mod lejligheden efter at have nydt udsigt og varm cacao.
Afsted det går igen, vi vender næsen hjemad mod lejligheden efter at have nydt udsigt og varm cacao.
der er faldet ca. 20 cm. sne i nat
der er faldet ca. 20 cm. sne i nat
flot landskab.
flot landskab.
Hans i flot stil.
Hans i flot stil.
Utrolig flot.
Utrolig flot.
Heidi og Brian på vej ned ad "muren" Hans kigger på.....
Heidi og Brian på vej ned ad "muren" Hans kigger på.....
ja, stejl er den, "muren", og fyldt med pukler så store som "micraer"
ja, stejl er den, "muren", og fyldt med pukler så store som "micraer"
Hans nyder udsigten ned over "muren"
Hans nyder udsigten ned over "muren"
ja, man bliver træt af alt den skiløb....
ja, man bliver træt af alt den skiløb....
En pause skal der til.
En pause skal der til.
Vi venter lige på dagens vejrmelding..... men vi er klar....
Vi venter lige på dagens vejrmelding..... men vi er klar....
Sidste tur iår, sigtbarheden er ikke god.
Sidste tur iår, sigtbarheden er ikke god.
Ved grænsen mellem Frankrig og Sweitz havde vi et lille "uheld" med et fladt hjul, så vi måtte skifte til reservehjullet, og køre på det hjem.
Det gik fint.
Ved grænsen mellem Frankrig og Sweitz havde vi et lille "uheld" med et fladt hjul, så vi måtte skifte til reservehjullet, og køre på det hjem. Det gik fint.

Hej alle sammen
Her er lidt feriestemning fra vores vinterferie, som gik til Avoriaz i Frankrig.
Vi, er Heidi, Brian, mor og far, vi kørte selv derned, lige knap 1500 km. og boede i en hyggelig lejlighed med udsigt til løjpen.
Vejret i ugen var lidt svingende fra tø til frost, overskyet og solskin, snevejr og tøsne, jo vi prøvede det hele, men uanset vejret så var der utrolig smukt, og vi havde en skøn uge, og heldigvis uden uheld. 

Nyeste kommentarer