Nu kunne det være dejlig med et varmt bad.....

Nyeste kommentarer

Anita og Sune´s bryllup den 11. februar 2006.

Anita og Sune i kirken efter vielsen

Billeder fra en rigtig dejlig dag

🤩 Her venter Sune på sin brud

Eventyret begynder

🙂 Den stolte fader med sin "lille" pige

På vej ind i kirken

Så fik jeg min Sune

Så er vi gift

Far ordner slæbet inden brudeparret går ud af kirken

Mand og kone

Flot syn bagfra

På vej ud af kirken

🤩 Et glad brudepar udenfor kirken i flot solskinsvejr

De stråler omkap med solen

Lige et glas champagne inden turen går til Golfsalonen, hvor festen holdes

Dejligt med lidt at drikke

Her forlader brudeparret kirken for at køre til golfsalonen

Brudeparret kører i Ford Mondeo

Sune havde bestilt en meget flot brudebuket

Flot Brudebuket

Anita måtte varmes efter fotografering udendørs i frostvejr

"Iskold" brud

"KYSSET"