Her er en lille klip af Albert hvor han danser til "JAMAICA" den vender godt nok forkert, men den er bare så god så jeg syntes der er flere der skal have lov at nyde den, så læn jer tilbage og nyd dansen....og husk lyd

Nyeste kommentarer

  • Familien
  • "Kunstudstilling"
  • Min gæstebog
    • Min gæstebog 2
    • Min gæstebog 3
    • Min gæstebog 4
  • Anita og Sune´s bryl
  • Mette og Brian
  • Walther
  • Walthers barnedåb
  • Albert
  • Alberts barnedåb
  • Villum
  • Villums barnedåb
  • Ludwig
  • Ludwigs barnedåb
  • Alfred
  • Alfreds barnedåb
  • Johannes
  • Johannes barnedåb
  • Firkløvervej 6
    • Istandsættelse
  • Firkløvervej 8
  • Arbejdsweek-end 2009
    • Rodfræsning
  • Avoriaz 2006
  • Ombygning
  • Tranebærvej 18 D
    • Tranebærvej 18
  • Akdeniz 5, Tosmur
    • Haman i Tosmur
    • "Sommerlove"
    • Tosmur 2017
  • Tosmur 2007
  • Madeira 2008
  • Hundfjællet 2008
  • Tosmur 2008
  • jeep safari 2008
  • Söll 2009
  • Ramsau 2010
  • Tosmur 2010
  • Gammelgaard træf
  • Stranden ved Tosmur
  • Walther 10 mdr.
  • Walter 11½ måned
  • Albert 3 måneder
  • Albert 8 mdr. jul 08
  • Albert får frokost
  • Walther 1½ år
  • Walther 19 mdr.
  • Albert 16 mdr.
  • Villum 4½ mdr.
  • Albert danser, 2 år
  • Villum 8 måneder
  • Ludwig 5 mdr.
  • Villum 10 mdr.
  • Aftenbad
  • Ludwig 14. mdr.
  • Ludwigs fordboldspil
  • Alfred 3½ mdr.
  • En glad Alfred
  • Alfred i bad ½ år
  • Alfred 8½ mdr.
  • Alfred danser 1½år
  • Johannes 9 dage